Sunday, September 11, 2011




Cu totii stim filmul PS : I Love You, dar ce nu stiam eu e ca a fost inspirat dintr-o carte. Da! Am fost foarte placut surprinsa de acest lucru si m-am pus pe cautat. Am gasit autoarea cartii, ea fiind Cecelia Ahern nascuta in anul 1981 in orasul Dublin (Irlanda) iar debutul si l-a facut cu cartea PS : I Love You . Ei si m-am apucat de citit cartea, mi-a placut la fel de mult ca si filmul, desi difera in cateva aspecte. Nu m-am oprit la a citi doar aceasta carte si am mai cautat titluri de aceasta autoare:D...Dintr-o lunga lista de romane mi-a atras atentia ''Thanks for the Memories'' unde e vorba de o femeie (Joyce) care are probleme in casatorie si aproape pierduse totul. Supravietuieste unui accident teribil si in mod inexplicabil ea isi poate aminti lucruri pe care nu le-a facut si vazut niciodata. Nu zic mai multe ca stric misterul:) Pur si simplu m-a fermecat aceasta femeie prin felul ei de a scrie. Scriile ei nasc niste sentimente frumoase. Alte opere pe care doresc sa le citesc ar fi : The book of tomorrow, Where Rainbows End, If You Could See Me Now si A Place Called Here. Doar pe acestea le detin, toate fiind in limba engleza.

No comments: